Norasikin Ishak NORASIKIN ISHAK: Selamat Hari Raya Aidilfitri 2014

Wednesday 6 August 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2014

Alhamdulillah, dah sepuluh hari ramadhan pergi meninggalkan kita dan sepuluh hari jugak lahh kita telah berhari raya. Semoga kita dapat bertemu dengan ramadhan akan datang. Harapan agar segala kebaikan dan perubahan yang dilakukan dalam bulan ramadhan akan berterusan. In Shaa Allah.

Pejam celik pejam celik, dah 2x raya dengan status isteri. Syukur! Tahun lepas raya berdua. Tahun nie masih berdua tapi alhamdulillah telah ada orang ketiga dalam tummy. Tinggal tunggu keluar jeee. :) Tahun nie Nora puasa penuh tau? Alhamdulillah, baby tak buat hal. Ade sesape nak bg duit raya tak? Hehehe!

Tahun nie turn Nora beraya dengan sanak saudara. Ke Taiping, Perak lahh kita. Kg belah ayah. Kg belah mak je tak dapat nak pergi sebab kekangan masa dan perjalanan tak sehala. Dari Taiping terus ke Johor pulak. Bila nya nak pergi Sabak Bernam. Walaupun dekat selangor, tapii dah sempadan Perak. Fuhhhh ! Mak cakap Nora berat sebelah. Bukan berat sebelah tapiii nak buat macamana. Cuti seminggu je. Bukan sebulan. Sejak arwah opah dah takde, suasana raya dah takde. Atukk pulakk selalu datang KL. So, perasaan bersalah tue kurang sikit. Boleh tak cenggitu? Hahaha!

Okayyyy, now biar gambar pulakk bercerita. Kebahagiaan ketika berada di Kampung sendiri. :DD
 

Raya pertama je berselfie selfie. Pastu malassss. Heeee ! Apa apa pun, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN. Nora mintak maaf kalau ade terkasar bahasa sampai menyakitkan hati yer? Halalkan kalau ada yang terambil or terkurang dalam apa apa hal. Jangan simpan dalam hati tau? :)


Coretan,
Nora
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen